Pengikut

NURUL95 BONGKAR RAHSIA TAUKEH TAUKEH TELCO BUAT UNTUNG..

Minggu ni topup RM10. Minggu depan topup lagi RM10.
Sedar tak sedar, dalam sebulan aku dah habiskan RM40 untuk topup ja tanpa mendapat apa2 pulangan. Last2, taukeh-taukeh telco tu gak yang kaya.
Macam tu la kisah saya dulu sebelum pakai simkad Tone Excel. Minggu ke minggu, bulan ke bulan, duit keluar beli topup tapi apakan daya. Ia satu keperluan.
Tapi sekarang tak lagi. Saya dah pakai simkad Tone Excel. Saya dibayar & setiap kali family saya, kawan-kawan topup HP mereka, saya pun tak pasal-pasal dapat duit komisen daripada syarikat sebab mereka pun pakai simkad Tone Excel.

Sama ada kita join ataupun tak, masih guna handphone. Lebih baik join. Lebih banyak manfaat, lebih banyak ganjaran.


berminat join layari : www.gajimasyuk.com/user/nurul95

NAK JOIN GROUP FB KLIK SINI https://www.facebook.com/groups/mudah55/

Ulasan



Iklan Popular Setiap Masa